پشتیبانی مشتریان
اهمیت پشتیبانی و بروزرسانی وبسایت به اندازهی طراحی رابط کاربری و ویژگیهای آن است. وبسایت شما همانند ویترین کسب و کار شماست و باید دائماً بهترین و با کیفیتترین خدمات و محصولات شما را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد. اگر به دنبال آن هستید که پس از طراحی وب سایت، با خیال راحت و فارغ از هرگونه دغدغه نگهداری وب سایتتان بر روی کسب و کار خود تمرکز نمایید، پلن پشتیبانی بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود.
در این راستا مبلغی به صورت ۳ ماهه یا ۶ ماهه برای بهرهمندی از پلن پشتیبانی در نظر گرفته شده و در طول مدت زمان مذکور از خدمات پشتیبانی بهرهمند خواهید شد. البته به وب سایتهای طراحی شده توسط «ایده نو» مدتی برای تست همانند ۳۰ روز یا زمانی مطابق متن توافقنامه کتبی پشتیبانی رایگان تعلق گرفته، که صاحبان این وب سایتها میتوانند پس از اتمام مدت مذکور، نسبت به تمدید خدمات پشتیبانی مبادرت ورزند.
- برخی ملاحظات :
- بعد از سپری شدن مدت زمان خدمات پشتیبانی نیاز به تمدید مجدد میباشد
- هرگونه اعمال تغییر در کد توسط افراد غیر منجر به خروج از پشتیبانی شده و هیچ مسوولیتی در قبال مشکلات و ایرادات احتمالی وجود نخواهد شد
- اعمال تغییرات، بازطراحی، اضافه کردن امکانات و مواردی که در توافق بین کارفرما و کارگزار نبوده باشد بعد از مطرح شدن در سامانه برآورد زمانی و مالی شده و در صورت توافق بین طرفین قابل اجرا خواهد بود
- کارفرما موظف است پیش و پساز اعمال تغییرات از اطلاعات خود بکاپ تهیه نماید
- ایرادات و مشکلاتی که در اثر اشتباه در استفاده و استفادهی نادرست رخ داده باشد شامل پشتیبانی نبوده و رفع این مشکلات با اخذ هزینه میسر خواهد بود
- در هر تیکت میبایست تنها به یک موضوع خاص اشاره شده و انرژی ماهانه برای ایجاد تیکت پشتیبانی حداکثر ۵ مورد میباشد / تیکتهای مرتبط با مشاورهی خرید شامل محدودیت مذکور نخواهد شد
- در صورت نیاز به جلسه آموزشی یا مشاوره تلفنی یا حضوری این پروسه در روال نفر/ساعت مصرفی و با اخذ هزینه انجام میگردد
- تعرفه خدمات پشتیبانی به صورت نفر ساعتی حداقل ۲۰۰ هزار تومان بوده و کمتر از یکساعت بهعنوان یکساعت محاسبه میشود
- مباحث مربوط به میزبانی وب یا وبسرویسها شامل پشتیبانی در این سامانه نشده و باید از طریق ارائه دهندهی سرویس پیگیری گردد
- مشتری موظفاست در مکاتبات خود ادب و احترام را رعایت نموده و درصورت بیاحترامی یا تهدید پشتیبانی وی بهصورت کامل قطع شده و مبلغی مسترد نخواهد شد
- مسوولیت هرگونه مسائل فورس در مدتزمان خاتمه پشتیبانی و عدم تمدید آن بر عهده کارفرما میباشد
- پیشنیاز پشتیبانی از شیرترانیکس پذیرفتن شرایط خدمات عمومی میباشد
- تیکتها طی حداکثر ۴۸ ساعت بررسی و پاسخ داده خواهند شد
- check_circle پاسخگویی تیکت
- check_circle مشاورهی توسعه
- check_circle بررسی مشکلات
- check_circle تغییرات کانفیگ
- check_circle پاسخگویی تیکت
- check_circle مشاورهی توسعه
- check_circle بررسی ایرادات
- check_circle نصب افزونههای ضروری
- check_circle بروزرسانی هسته
- check_circle پاسخگویی تیکت
- check_circle مشاورهی توسعه
- check_circle بررسی ایرادات
- check_circle پشتیبانی فریمورک
- check_circle تغییرات کانفیگ
- check_circle پاسخگویی تیکت
- check_circle بررسی ایرادات
- check_circle مشاوره تلفنی